keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Tänään on..


Tämä päivä on pistänyt miettimään kaikenlaista. On nimittäin 7.11. Tasan 12 vuotta sitten Nella syntyi!
Oon mietiskellyt että mihin se 12 vuotta meni niin nopeesti, ja mitä kaikkea sinä aikana ehti tapahtua. Vaikka mitä!
Mutta koska se on ihan pelkkä fakta että aika kuluu tajuttoman nopeesti, en sitä sen enempää analysoi. Enemmän mua on mietityttäny pentu, edelleen nimetön, joka 19 päivän päästä saapuu! Kauhean pian :) Oon vaan mietiskellyt sitä, kuinka hyvin tunsin Nellan, kuinka hyvin osasin sitä lukea -ja se mua. Kuinka tärkeä se oli ja niin ainutlaatuinen, ja vähän myös erikoinenki tapaus. Täydellinen connection meillä kuitenkin oli :)
Miten mä saan samanlaisen uuden koiran kanssa? Mitä jos en pääse sen kanssa lähellekään samaa 'tilaa'?
Jännitystä ilmassa, onhan se pentu mulle ja mä sille täysin tuntematon vielä.
Vaikka järjellä yritän ajatella, mehän 'kasvetaan yhteen' väkisinkin, ja yhteys paranee mitä enemmän aikaa kuluu ja mitä enemmän kaikkea sen pikkuisen kanssa touhuaa. Silti vaan jännittää koska tuntuu että rima olisi jotenkin kauhean korkeella,ja niinhän se tavallaan onkin.
Onneksi koirat on niin avoimia ja nopeasti sopeutuvia, kultaisia otuksia, uskollisia ystäviä ja laumanjäseniä! Tiedän että kaikki tulee menemään hyvin, ehkä tämmöset mietteet ja jännitys vaan kuuluu asiaan! ;)

Sellaista tänään, ja enään alle pari viikkoa niin nään tytön ensimmäistä kertaa! <3
Nimiehdotuksissa on tällä hetkellä suosikkejani Isla, Salka ja Halla. Ja pari muutakin, ehkä pitäis suorittaa vähän karsintaa! :D

2 kommenttia:

  1. Hyviä nimivaihtoehtoja! :)
    Nyt vain valitsemaan paras. ;)

    VastaaPoista
  2. Heei ihana blogi! Täältä saat uuden lukijan!:) Käyppäs katsomassa mun noutajavauvan blogia, saimalife.blogspot.com

    VastaaPoista