torstai 30. lokakuuta 2014

Moi!



Moi,

Mulla oli synttärit viime lauantaina, mutta mamma ei ehtiny päivittää asiasta mitään. Sain kuitenki kivoi lahjoja, esim. uuden ruokakupin (jossa luki että for dogs OR CATS, törkeetä mielestäni, en ole verrattavissa kissaan, kissat on yleensä isompia ku mä...) , röhkivän lampaan jonka taltuttamisessa on hirveä homma ja vähän nameja. Puhetta oli jostain valjaista myös, mutta ei olla käyty vielä sovittamassa, vaikka tiedän kyllä että mun koko on ISO. Ja eihän niillä voi edes leikkiä!

Kuiteski nyt oon 2vee eli aikuinen! Tunnen itseni kypsäksi. Ja oon alkanut hyppimään sohvalta alas, eikä se satu yhtään selkään! Musta saattaa nyt tulla kaverikoira, mitälie tarkottaakaan. Mutta kuulemma vaan jos sovin siihen hommaan, en kyllä ymmärrä miksen sopis, oonhan maailman söpöin ja ihmisrakkain!

Ei mulla sit muuta. Oon viikonlopun mummolassa koska äiti lähti taaaaas maailmalle. 

Shelttientäyteistä viikonloppua kaikille ja paljon märkiä pusuja toivottaa Hymy aka Hymppä, Hipsuvarvas, Hipsu, Hiipi.. Onhan noita nimiä.. :-)


       Käytiin Carusellissa synttärikahveilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti